ContactFormDetail
Okno "Kontaktní formulář – <režim zpracování>" se zobrazuje v příslušném režimu zpracování = zobrazení detailů, přidání a změny údajů.
V režimu změny jsou zobrazeny existující hodnoty s možností změny.
V režimu přidání nového formuláře se "Termín kontaktu" (datum i čas) v horní části okna automaticky vyplňuje aktuálním datem a časem.
Okno obsahuje informace o příslušné kampani a klientovi, kterému je kampaň určená. Okno dále slouží pro vyhodnocení schůzek a definování dalších termínů a způsobů kontaktů. Pro přehlednost je rozdělené na několik sekcí, ve kterých zadáváte požadované údaje.
Obrázek 18 – Kontaktní formulář – přidání (pro kampaň)
Horní část okna:
– "Klient" – příjmení a jméno dotahuje systém z předcházející činnosti.
– Z nabídky hodnot výběrových polí "Telefon", "E-mail, "Adresa" si můžete vybírat z údajů, které má daný klient registrovány v databázi systému.
– "Termín kontaktu" – předvolený datum a čas kontaktu můžete upravovat.
– "Forma kontaktu" – pole s výběrovými tlačítky pro formu kontaktu. Označíte právě jedno výběrové tlačítko.
Sekce Seznam důvodů kontaktu:
Sekce obsahuje seznam důvodů kontaktů s příslušným klientem. S jednotlivými řádky můžete dělat následující akce:
– Označovat nebo rušit označení zaškrtávacího pole na začátku řádku. Označení znamená, že poradce eviduje kontakt ke kampani.
– Ikona za účelem editace daného řádku. Kliknutím na ikonu se zpřístupní daný řádek v editačním režimu za účelem úpravy údajů. V editačním režimu upravíte údaje přístupné pro změnu. Též můžete danou kampaň uzavřít označením zaškrtávacího pole v kolonce "Uzavřít". Kliknutím na ikonu změnu potvrdíte, kliknutím na ikonu editaci zrušíte.
– "Kontaktován klientem" – zaškrtávací pole má evidenční charakter. Označuje existence kontaktu klienta ohledně kampaně.
Sekce Poznámky:
Sekce obsahuje pole pro zadání poznámky ke kontaktu nebo osobní poznámky. Poznámka ke kontaktu se bude zobrazovat danému poradci i jeho nadřízenému, osobní poznámka se bude zobrazovat pouze danému poradci.
Sekce Vyhodnocení osobní schůzky:
Údaje v dané sekci jsou přístupné pro editaci pouze v případě vykonané osobní schůzky – tj. označení výběru Osobní schůzka v horní části okna.
– V jednotlivých polích poradce zadává skutečný počet vykonaných operací.
– Zaškrtávací pole "Doporučení" – označení má evidenční charakter.
Sekce Následný kontakt:
V sekci vyplňujete termín a způsob dalšího kontaktu do budoucna. Po potvrzení zadaných údajů tlačítkem "Uložit" se uložené údaje zobrazují v sekci Následné kontakty.
Sekce Následné kontakty:
Sekce obsahuje uložené kontakty po jejich uložení v sekci Následný kontakt. Existující kontakty je možné zrušit kliknutím na ikonu .
Funkce tlačítek v dolní části okna:
– "Uložit" – potvrdíte uložení všech změn, které jste v daném, okně vykonali.
– "Zrušit" – zrušíte kontakt, na kterém jste nastaveni v sekci Následné kontakty.
– "Návrat" – vrátíte se zpět do předcházející činnosti bez uložení případných změn.