Kontaktní formulář

 

Okno "Kontaktní formulář – <režim zpracování>" se zobrazuje v příslušném režimu zpracování = zobrazení detailů, přidání a změny údajů.

 

V režimu změny jsou zobrazeny existující hodnoty s možností změny.

 

V režimu přidání nového formuláře se "Termín kontaktu" (datum i čas) v horní části okna automaticky vyplňuje aktuálním datem a časem.

 

Okno obsahuje informace o příslušné kampani a klientovi, kterému je kampaň určená. Okno dále slouží pro vyhodnocení schůzek a definování dalších termínů a způsobů kontaktů. Pro přehlednost je rozdělené na několik sekcí, ve kterých zadáváte požadované údaje.

 

Obrázek 18 – Kontaktní formulář – přidání (pro kampaň)

 

Horní část okna:

–    "Klient" – příjmení a jméno dotahuje systém z předcházející činnosti.

–    Z nabídky hodnot výběrových polí "Telefon", "E-mail, "Adresa" si můžete vybírat z údajů, které má daný klient registrovány v databázi systému.

–    "Termín kontaktu" – předvolený datum a čas kontaktu můžete upravovat.

–    "Forma kontaktu" – pole s výběrovými tlačítky pro formu kontaktu. Označíte právě jedno výběrové tlačítko.

 

Sekce Seznam důvodů kontaktu:

Sekce obsahuje seznam důvodů kontaktů s příslušným klientem. S jednotlivými řádky můžete dělat následující akce:

–    Označovat nebo rušit označení zaškrtávacího pole na začátku řádku. Označení znamená, že poradce eviduje kontakt ke kampani.

–    Ikona  za účelem editace daného řádku. Kliknutím na ikonu se zpřístupní daný řádek v editačním režimu za účelem úpravy údajů. V editačním režimu upravíte údaje přístupné pro změnu. Též můžete danou kampaň uzavřít označením zaškrtávacího pole v kolonce "Uzavřít". Kliknutím na ikonu  změnu potvrdíte, kliknutím na ikonu  editaci zrušíte.

–    "Kontaktován klientem" – zaškrtávací pole má evidenční charakter. Označuje existence kontaktu klienta ohledně kampaně.

 

Sekce Poznámky:

Sekce obsahuje pole pro zadání poznámky ke kontaktu nebo osobní poznámky. Poznámka ke kontaktu se bude zobrazovat danému poradci i jeho nadřízenému, osobní poznámka se bude zobrazovat pouze danému poradci.

 

Sekce Vyhodnocení osobní schůzky:

Údaje v dané sekci jsou přístupné pro editaci pouze v případě vykonané osobní schůzky – tj. označení výběru Osobní schůzka v horní části okna.

–    V jednotlivých polích poradce zadává skutečný počet vykonaných operací.

–    Zaškrtávací pole "Doporučení" – označení má evidenční charakter.

 

Sekce Následný kontakt:

V sekci vyplňujete termín a způsob dalšího kontaktu do budoucna. Po potvrzení zadaných údajů tlačítkem "Uložit" se uložené údaje zobrazují v sekci Následné kontakty.

 

Sekce Následné kontakty:

Sekce obsahuje uložené kontakty po jejich uložení v sekci Následný kontakt. Existující kontakty je možné zrušit kliknutím na ikonu .

 

Funkce tlačítek v dolní části okna:

–    "Uložit" – potvrdíte uložení všech změn, které jste v daném, okně vykonali.

–    "Zrušit" – zrušíte kontakt, na kterém jste nastaveni v sekci Následné kontakty.

–    "Návrat" – vrátíte se zpět do předcházející činnosti bez uložení případných změn.