Přesun klientů – filtr

 

Poznámka: Přesun klientů mohou dělat jen privilegovaní pracovníci s příslušnými uživatelskými rolemi, a to poradci a regionální ředitelé.

 

Okno "Přesun klientů – filtr" obsahuje filtrační kritéria pro vyhledání klientů a současně obsahuje sekci Seznam klientů se seznamem vyhledaných klientů.

 

Při vstupu do okna jsou filtrační kritéria nastavena automaticky systémem na defaultní hodnoty s možností změny. Pokud je okno zpřístupněno z detailu klienta, okno umožňuje akce jen pro daného klienta, kterého jméno se zobrazí v poli "Klient" v horní části okna.

V sekci Alespoň jedna živá smlouva: jsou defaultně označena všechna zaškrtávací pole s možností zrušení označení a ponechání označení jen požadovaných smluv.

 

Po kliknutí na tlačítku "Vyčistit" se vymažou uživatelem nastaveny filtrační kritéria a zůstanou nastaveny defaultní hodnoty.

 

Po kliknutí na tlačítku "Hledat" se v sekci Seznam klientů zobrazí přehled vyhledaných klientů, splňujících zadaná filtrační kritéria.

 

Obrázek 19 – Přesun klientů – filtr

 

Způsob přesunu klientů:

V rámci přesunu klientů k jinému poradci jsou systémem kontrolována následujících pravidel:

Stavy, které budou přiřazeny záznamu kampaně za klienta:

–    "V pořádku" – stav u klientů je nastaven defaultně při založení záznamu.

–    "Ke zpracování" – v případě, že u povinné kampaně vypršela polovina času do termínu vybavení uvedené na nabídce a neexistuje vyhodnocena osobní schůzka. To znamená, že kampaň za daného klienta není ve stavu "Uzavřená".

–    "Čeká na návrh" – uplynul termín pro vybavení (nabídka) a povinná kampaň je u tohoto klienta uzavřena, z důvodu, že osobní schůzka nebyla vyhodnocena (viz stav "Ke zpracování").

–    "Návrh" – oblastním vedoucím byl připraven návrh na přeřazení (tento status proces nemůže změnit).

 

Pokud je stav záznamu v seznamu "V pořádku", "Ke zpracování" nebo "Čeká na návrh" uživatel s přístupovými právy může vykonat následující akce:

–    vybrat klienty na přesun k jinému poradci označením příslušného zaškrtávacího políčka v seznamu, resp. kliknutím na tlačítko "Označit / Odznačit všechny" najednou označit všechny záznamy nebo zrušit všechna označení najednou,

–    v poli "Nový poradce" vybrat nového poradce pro označené klienty,

–    kliknutím na tlačítko "Přeřadit" vykonat přeřazení označených klientů pod nového poradce. Záznamy se dostanou do stavu "Návrh" a ve sloupci "Nový poradce" se bude nacházet jméno nového poradce, ke kterému byly klienti přesunutí.

 

Pomocí tlačítka "Změnit stav" je možné na označených záznamech, pokud jsou ve stavu "Ke zpracování" nebo "Čeká na návrh" změnit tento stav na stav "V pořádku". Pokud na daném záznamu existuje návrh na přeřazení, tento návrh se změní.

 

Akce, které vykonává regionální ředitel:

V případě přihlášení do systému regionálním ředitelem je při vstupu do okna ve filtru v poli "Stav" nastavena hodnota "Návrh".

Regionální ředitel může navrhnuté přesuny OV zamítnout nebo schválit, nebo i sám může dát návrh na přesun výběrem stavů "V pořádku", "Čeká na návrh" a "Ke zpracování", a to po označení zaškrtávacích políček požadovaných přesunů a použití tlačítek s následujícími funkcemi:

 

–    "Schválit" – tlačítko slouží jednak na schválení přesunu klientů ve stavu "Návrh", jednak po výběru nového poradce na přímý přesun klientů se stavy "V pořádku", "Čeká na návrh" a "Ke zpracování".

Schválené záznamy s požadavkem přesunu jsou odeslány do systému StarBuild, který po ověření přesun vykoná. Pokud je požadavek úspěšně vyřízena, v rámci synchronizaci (obvykle následující den) se zamění původní poradce za nového poradce v PKP. Vybavené záznamy se dostanou do stavu "V pořádku".

Pokud StarBuild požadavek na změnu poradce zamítne, záznam určený na přesun se vrátí do původního stavu ("V pořádku", "Čeká na návrh", "Ke zpracování", "Návrh").

 

–    "Zamítnout" – označené záznamy přesunů klientů se zamítnou a vrátí se zpět do stavu, jaký měly předtím, než se dostali do stavu "Návrh".