Prezentace mohou vytvářet poradci IOC a podléhají schválení nadřízeným. Po přihlášení do aplikace si v levém panelu vyberete službu Prezentace poradců. Následně se zpřístupní okna pro vykonání možných akcí následujícím způsobem:
– Pokud funkci použije uživatel v roli FP (finanční poradce), zobrazí se mu rovnou nastavení prezentace – viz kapitola Úprava prezentace.
– Pokud funkci použije uživatel v roli OV (oblastní vedoucí) nebo RŘ (regionální ředitel), zobrazí se nabídka Administrace prezentací – viz kapitola Administrace prezentací.
V rámci prezentace se nahoře v prvním řádku zobrazuje stav prezentace. Tento stav záleží na roli přihlášeného pracovníka a na současném stavu prezentace. Jde o tyto stavy:
– "neodeslaná ke schválení" – v případě vlastní prezentace.
– "čekající na schválení" – prezentace se dostane do tohoto stavu po jejím uložení a poslání nadřízeným pracovníkům,
– "vrácená k přepracování" – v případě zamítnutí prezentace nadřízeným pracovníkem,
– "schválená" – v případě schválení prezentace nadřízeným pracovníkem.
Příbuzná témata: