Aktualizace kontaktních údajů

 

Po přihlášení klienta se nejdříve zobrazuje okno za účelem případného požadavku zadání kontaktů klienta, a to čísla telefonu a emailové adresy. Číslo telefonu je 9-místní. Aplikace provádí kontrolu čísla podle seznamu povolených čísel.

 

Zadané údaje potvrdíte kliknutím na tlačítko "Aktualizovat".

 

Pokud nepožadujete zadání kontaktních údajů, kliknete na tlačítko "Přeskočit".

 

Po potvrzení tlačítka se automaticky dostanete do okna "Zprávy pro klienty", popsaného v kapitole Aktuální zprávy pro klienty. V okně se budou nacházet všechny nepřečtené a nové zprávy.

(Totéž okno se zpřístupňuje pomocí služby INFORMACE PRO KLIENTY >> Aktuální zprávy pro klienty.)

 

Obrázek 9 – Aktualizace kontaktních údajů klienta