Kampaň – detail

 

Okno "Kampaň – detail" obsahuje informativní údaje o kampani, které se aktualizují automaticky systémem po zavedení kampaně do systému. Současně systém vyhodnocuje počet příslušných kontaktů (bez aktivity, o uzavření kampaně, nevyhodnocený kontakt atd.).

 

Obrázek 16 – Kampaň – detail (možnosti poradce)

 

Sekce Seznam klientů:

Sekce obsahuje seznam klientů, kteří patří danému poradci. Poradci na vyšší organizační úrovni mohou přehled v tabulce filtrovat podle označení zaškrtávacího pole "Jen vlastní klienti".

 

Kliknutím na ikonu na konci jednotlivých řádků (přítomná jen pro vlastní klienty) se zpřístupňuje kontextové menu s následujícími volbami:

–    "Kontaktní formulář" – zpřístupní se okno "Kontaktní formulář – Přidání", v němž je možné upravovat údaje přístupné pro změnu a zadávat termíny a způsoby kontaktů s daným klientem. Okno popisuje kapitola Kontaktní formulář.

–    "Karta klienta" – zpřístupní se okno "Klient" se všemi detaily daného klienta včetně kampaní, spoření a pojištění, ke kterým má přihlášený uživatel přístup. Okno popisuje kapitola Klient – detail.

–    "Přehled kontaktů" – zpřístupní se okno "Kontakty – filtr" s vyplněnými údaji klienta a kampaně. "Datum od – do" nebudou vyplněný, aby se zobrazily všechny kontakty tohoto klienta v rámci této kampaně. Okno popisuje kapitola Kontakty – filtr.

 

Možnosti nadřízeného pracovníka:

V případě přihlášení nadřízeného pracovníka je možné vykonávat hromadné akce se záznamy v seznamu klientů. V takovém případě mají jednotlivé řádky na začátku řádků zaškrtávací pole.

Možnosti akcí:

–    Označení těch řádku, se kterýma se má udělat hromadná akce (přeřazení k jinému poradci).

–    V případě požadavku vykonání akce je možné označit všechny záznamy najednou, resp. zrušit označení všech označených řádků kliknutím na tlačítku "Označit/Odznačit všechny"

–    Po výběru nového poradce v políčku "Nový poradce" z rozbalovacího seznamu a potvrzení tlačítka "Přeřadit" budou označení klienti přeřazeny k vybranému poradci.