DetailCampaign
Okno "Kampaň – detail" obsahuje informativní údaje o kampani, které se aktualizují automaticky systémem po zavedení kampaně do systému. Současně systém vyhodnocuje počet příslušných kontaktů (bez aktivity, o uzavření kampaně, nevyhodnocený kontakt atd.).
Obrázek 16 – Kampaň – detail (možnosti poradce)
Sekce Seznam klientů:
Sekce obsahuje seznam klientů, kteří patří danému poradci. Poradci na vyšší organizační úrovni mohou přehled v tabulce filtrovat podle označení zaškrtávacího pole "Jen vlastní klienti".
Kliknutím na ikonu na konci jednotlivých řádků (přítomná jen pro vlastní klienty) se zpřístupňuje kontextové menu s následujícími volbami:
– "Kontaktní formulář" – zpřístupní se okno "Kontaktní formulář – Přidání", v němž je možné upravovat údaje přístupné pro změnu a zadávat termíny a způsoby kontaktů s daným klientem. Okno popisuje kapitola Kontaktní formulář.
– "Karta klienta" – zpřístupní se okno "Klient" se všemi detaily daného klienta včetně kampaní, spoření a pojištění, ke kterým má přihlášený uživatel přístup. Okno popisuje kapitola Klient – detail.
– "Přehled kontaktů" – zpřístupní se okno "Kontakty – filtr" s vyplněnými údaji klienta a kampaně. "Datum od – do" nebudou vyplněný, aby se zobrazily všechny kontakty tohoto klienta v rámci této kampaně. Okno popisuje kapitola Kontakty – filtr.
Možnosti nadřízeného pracovníka:
V případě přihlášení nadřízeného pracovníka je možné vykonávat hromadné akce se záznamy v seznamu klientů. V takovém případě mají jednotlivé řádky na začátku řádků zaškrtávací pole.
Možnosti akcí:
– Označení těch řádku, se kterýma se má udělat hromadná akce (přeřazení k jinému poradci).
– V případě požadavku vykonání akce je možné označit všechny záznamy najednou, resp. zrušit označení všech označených řádků kliknutím na tlačítku "Označit/Odznačit všechny"
– Po výběru nového poradce v políčku "Nový poradce" z rozbalovacího seznamu a potvrzení tlačítka "Přeřadit" budou označení klienti přeřazeny k vybranému poradci.