ClientDetail
Okno "Klient" s detaily klienta může obsahovat tabulky s následujícími informacemi:
– seznam kampaní,
– účty stavebního spoření,
– hypoteční úvěry, překlenovací úvěry, úvěry ze stavebního spoření,
– smlouvy životní a neživotní pojišťovny,
u kterých daný klient vystupuje ve vztahu vlastník účtu (dlužník) nebo zákonný zástupce, resp. pojistník. Ty účty, u kterých klient vystupuje v jiném dispozičním vztahu (např. ručitel), se klientovi nezobrazí.
Poznámka: Zobrazí se všechny účty klienta, tedy i ty, které již byly zrušeny.
Obrázek 38 – Klient – detail
Daná sekce obsahuje základní informace o poradci. Poradce může mít podřízených více klientů (různých pracovníků).
Sekce obsahuje základní údaje o klientovi/klientech (jméno, datum narozením adresu).
Sekce dále obsahuje zaškrtávací pole, které je při vstupu do daného okna označené. Zrušením jeho označení se zobrazí část Osobní poznámka: s editačním polem, do kterého může poradce zapsat libovolnou poznámku, kterou vidí pouze on. Kliknutím na tlačítko "Uložit poznámku" se poznámka zapíše do databáze a bude viditelná, jen když nebude označené zmiňované zaškrtávací políčko. Po označení tohoto políčka se poznámka zneviditelní.
Pod sekci s údaji klienta se pro některé služby (podle nastavení systému přístupových prav) nachází tlačítko "Aktualizace kontaktů". Přes toto tlačítko se přihlášený uživatel dostane do okna "Aktualizace klientských kontaktů", v němž můžete aktualizovat vlastní kontaktní údaje. Okno popisuje kapitola Aktualizace kontaktních údajů.
Stavební spoření/Hypoteční úvěr
Sekce obsahuje seznam stavebních spoření a úvěrů, u kterých je klient vlastníkem účtu, nebo dlužníkem, nebo zákonným zástupcem.
Po kliknutí na ikonu (lupu) na konci řádku se zpřístupní okno s detaily příslušné smlouvy stavebního spoření nebo úvěrové smlouvy, a to:
– pokud jde o stavební spoření, ihned se zobrazí okno s detaily smlouvy – viz kapitola Spoření,
– pokud jde o překlenovací úvěr, ihned se zobrazí okno s detaily tohoto úvěru – viz kapitola Překlenovací úvěr,
– pokud jde o řádný úvěr, ihned se zobrazí okno s detaily tohoto úvěru – viz kapitola Řádný úvěr,
– pokud jde o požadavek simulace, ihned se zobrazí okno pro požadavky simulace stavebného spoření – viz kapitola Stavební spoření (nastavení simulace).
Do jednotlivých oken je možné dostat se z kteréhokoli zpřístupněného okna přepínáním se mezi jednotlivými hlavními záložkami.
Životní pojištění/Neživotní pojištění
Sekce obsahuje seznam životních a neživotních pojištění, u kterých je klient pojistníkem, nebo zákonným zástupcem.
Každému záznamu v přehledu je přiřazena ikona (lupa), přes kterou se dostanete k detailům dané smlouvy (stejnou akci vyvoláte i dvojklikem myší). Detaily smlouvy popisuje kapitola Smlouva – detail.
Funkce tlačítek v dolní části okna:
a) Pokud přihlášený uživatel není poradcem, dolní část okna obsahuje pouze tlačítko "Návrat" s funkcí návratu do předcházející činnosti.
b) Pokud přihlášený uživatel je poradcem, má k dispozici ještě následující tlačítka:
– "Seznam kontaktů" – zpřístupní se okno "Kontakty – filtr" s filtrem pro vyhledání kontaktů, přičemž okno obsahuje i seznam kontaktů, pokud již byly nějaké kontakty přidané. Okno popisuje kapitola Kontakty – filtr umístěna pod kapitolou KAMPANĚ pro zprávu kampaní.
– "Přesun klienta" – dané tlačítko se zobrazuje jen uživatelům s příslušnou rolí pro vykonávání přesunu klientů. Jeho potvrzením se zobrazí filtrační okno "Přesun klientů – filtr" za účelem přesunu klientů (například poradce přestane být pracovníkem společnosti a jeho klienty je zapotřebí přesunout jinému poradci). Okno popisuje kapitola Přesun klientů – filtr.
– "Přidat kontakt" – zpřístupní se okno "Kontaktní formulář – přidání" za účelem přidání nového kontaktu s klientem. Detailní okno pro kontaktní formulář popisuje kapitola Kontaktní formulář umístěna pod kapitolou KAMPANĚ pro zprávu kampaní.
Příbuzná témata: