Přihlášení klienta do systému

Přihlašovací údaje

 

Informace k přihlášení klienta



Upozornění na nedostupnost Portálu pro klienty a poradce (PKP):

Aplikace PKP nebude dostupná:
- v sobotu 19. 10. 2024 od 17.00 hodin do cca 20.00 hodin
- v neděli 20. 10. 2024 od 00:00 hodin do cca 5:00 hodin.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.


Vážený kliente,

neustále pracujeme na technickém zlepšování našich služeb, a proto s účinností od 6.12.2024 nahrazujeme Portál pro Klienty a Poradce (PKP) pro právnické osoby Internet Bankou PKP a současně s tím nahrazujeme stávající SMLUVNÍ PODMÍNKY VYUŽÍVÁNÍ A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB INTERNET BANKY PKP novými SMLUVNÍMI PODMÍNKAMI VYUŽÍVÁNÍ A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB INTERNET BANKY PKP účinnými od 6.12.2024 (SPIB PKP), které současně ruší a nahrazují Smluvní podmínky používání “Portálu pro Klienty a Poradce” (PKP VOP) platné pro právnické osoby.

Nové SMLUVNÍ PODMÍNKY VYUŽÍVÁNÍ A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB INTERNET BANKY PKP naleznete po přihlášení na https://pkp.moneta.cz a nebo na našich internetových stránkách https://www.moneta.cz/dokumenty-ke-stazeni/online-bankovnictvi (v části: Portál pro klienty).

V Internet Bance PKP najdete přehled všech svých služeb včetně výpisů k produktům stavebního spoření, úvěrových produktů a hypoték. Veškeré informace včetně postupu, jak si snadno vygenerujete přístupová data do Internet Banky, získáte pak na této stránce.

Dovolujeme si Vás upozornit, že pokud nám nejpozději do nabytí účinnosti změn nedoručíte svůj písemný nesouhlas, platí, že se zněním SPIB souhlasíte a jsou vůči Vám účinné dnem 6.12.2024.

Pro klienty - fyzické osoby platí, že pokud vyjádříte svůj nesouhlas, jste oprávněn SPIB vypovědět písemnou výpovědí ke dni, kdy nám ji doručíte, jinak jsou změny SPIB účinné ke dni 6.12.2024.

Pro klienty - právnické osoby platí, že pokud se nedohodneme jinak, považuje se Váš případný písemný nesouhlas za výpověď a smluvní vztah založený PKP VOP zaniká k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém nám bylo vyjádření nesouhlasu doručeno.

Pro klienty - právnické osoby s úvěrem od MONETA Money Bank, a.s. platí, že tyto změny spočívající v nahrazení PKP Internet Bankou PKP se promítnou do Obchodních podmínek pro poskytování úvěrů právnickým osobám účinným od 1.1.2021 (dále jen „OP“). Nové znění Obchodních podmínek pro poskytování úvěrů právnickým osobám účinné od 6. 12. 2024 naleznete v plném znění na našich internetových stránkách https://www.moneta.cz/dokumenty-ke-stazeni/online-bankovnictvi (v části: Portál pro klienty). Změnu OP máte právo odmítnout, úvěrovou smlouvu ukončit, tj. úvěr předčasně splatit, a to za podmínek sjednaných pro předčasné splacení v úvěrové smlouvě a OP (včetně zaplacení případného poplatku za předčasné splacení). K účinnému odmítnutí změny nám musíte doručit odmítnutí změny a s tím spojenou žádost o ukončení úvěrové smlouvy, včetně žádosti o vyčíslení částky k předčasnému splacení nejpozději 10 pracovních dnů před účinností nového znění OP, přičemž úvěr musí být splacen do nabytí účinnosti změny. V pochybnostech platí, že jestliže odmítnete navrhovanou změnu a zároveň nedoručíte žádost o ukončení úvěrové smlouvy, včetně žádosti o vyčíslení částky k předčasnému splacení, má se za to, že s navrhovanou změnou souhlasíte.

Služby Internet Banky PKP účinné od 6.12.2024
Obchodní podmínky pro poskytování úvěrů právnickým osobám účinné od 6. 12. 2024



Informace k přihlášení klienta právnické osoby

Pro přihlášení do IB PKP budete potřebovat číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?
Číslo smlouvy je shodné s číslem účtu, na který posíláte platby, ale bez kódu banky. Kromě samotné smlouvy jej naleznete také v pravidelných ročních výpisech z účtu k Vaší smlouvě, popř. v ostatní komunikaci k Vaší smlouvě.
PIN je uveden v dopise, který jsme Vám zaslali hned po uzavření Vaší smlouvy. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na Zákaznický servis na telefonním čísle: 224 443 636.

Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku: 224 443 636, případně na obchodní místo MONETA Money Bank.

Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku nás kontaktujte ze svého telefonního čísla / e-mailu, který máte evidován u Vaší smlouvy.




Informace k přihlášení klienta fyzické osoby

Vážená klientko, vážený kliente,

přehled všech svých služeb stavebního spoření, úvěrových produktů sjednaných u MONETA Stavební Spořitelny, a.s. a hypoték sjednaných u MONETA Money Bank a.s. najdete v Internet Bance PKP (IB PKP), včetně výpisů a potvrzení o úrocích.

Pro přihlášení do IB PKP potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Číslo smlouvy je shodné s číslem účtu, na který posíláte platby, ale bez kódu banky. Kromě samotné smlouvy jej naleznete také v pravidelných ročních výpisech z účtu k Vaší smlouvě.

PIN je uveden v dopise potvrzujícím uzavření Vaší smlouvy o stavebním spoření nebo úvěrům bývalé Wüstenrot hypoteční banky, který jsme Vám zaslali hned po jejím uzavření. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na na telefonním čísle 224 446 335.

Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku 224 446 335, případně na obchodní místo MONETA Money Bank. Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku nás kontaktujte ze svého telefonního čísla, které máte evidováno u smlouvy. Můžete také využít elektronický kontaktní formulář na www.moneta.cz.

Aktuální provoz Infolinky
Stavební spoření a úvěry ze stavebního spoření Po–Čt: 08:00–17:00 a Pá: 8:00–16:00
Hypotéky MMB Po–Pá: 08:00–16:00

Údaje jsou platné k 24.10.2024 00:11


v
Čekejte, prosím !