Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta



Vážený kliente,
rádi bychom Vám připomněli, že je nutné změnit kód banky ve Vašem platebním příkazu pro splácení hypotéky.

Pokud jste již platebním příkazem poslali splátku své hypotéky na původní číslo účtu s kódem banky 7980, bude platba v pořádku přijata. Od března je potřeba u splátky hypotéky změnit kód banky za lomítkem na nový kód 0600.

Ke změně dochází na základě sloučení Wuestenrot hypoteční banky s MONETA Money Bank. Veškeré instrukce jsme Vám poslali v dopise.

S pozdravem Vaše MONETA Money Bank.


Tento portál je tu pro Vás, pokud máte u Moneta stavební spořitelna stavební spoření (včetně případného překlenovacího úvěru / úvěru ze stavebního spoření / hypoteční úvěr).


Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?


Číslo smlouvy je shodné s číslem účtu, na který posíláte platby, ale bez kódu banky. Kromě samotné smlouvy jej naleznete také v pravidelných ročních výpisech z účtu k Vaší smlouvě, popř. v ostatní komunikaci (dopisech) od Moneta stavební spořitelny.

PIN je uveden v dopise potvrzujícím uzavření Vaší smlouvy o stavebním spoření, který jsme Vám zaslali hned po jejím uzavření. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 224 443 636 (stavebko@moneta.cz pro stavební spoření) Vám PIN na vyžádání zašlou.

Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku nás kontaktujte ze svého telefonního čísla / emailu, který máte evidován u smlouvy.



Máte-li pojistný produkt, obraťte se na Allianz pojišťovnu na emailové adrese pojisteni@allianz.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:00

Pá: 8:00 - 16:00


Údaje jsou platné k 02.08.2021 00:29.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce

Přihlašovací údaje

 


v
Čekejte, prosím !