Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

UPOZORNĚNÍ:
Aplikace PKP nebude dostupná v pátek 3.2.2023 od 22.30 hodin do soboty 4. 2 cca do 6:00 hodin.
Děkujeme za pochopení.

Vážená klientko, vážený kliente,

Pro přihlášení do PKP potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Číslo smlouvy je shodné s číslem účtu, na který posíláte platby, ale bez kódu banky. Kromě samotné smlouvy jej naleznete také v pravidelných ročních výpisech z účtu k Vaší smlouvě.

PIN je uveden v dopise potvrzujícím uzavření Vaší smlouvy o stavebním spoření, který jsme Vám zaslali hned po jejím uzavření. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na Zákaznický servis na telefonním čísle 224 446 335.

Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku nás kontaktujte ze svého telefonního čísla / e-mailu, který máte evidován u smlouvy.

Aktuální provoz servisního callcentra
Stavebko a úvěry Po–Čt: 08:00–17:00 a Pá: 8:00–16:00
Hypotéky exWHB Po–Pá: 08:00–16:00

Údaje jsou platné k 04.02.2023 00:04

Přihlašovací údaje

 


v
Čekejte, prosím !