Administrace stránky pro benefity

 

Okno "Administrace stránek" slouží pro definování stránky pro benefity, jejího vzhledu a dalších vlastností.

 

Při přidávání nové stránky administrátorem je možné editovat základní údaje o nových stránkách:

–    "Kód stránky" – povinný údaj, jednoznačný v systému,

–    Tlačítko "Nastavit role" slouží pro výběr rolí v dalším okně – viz kapitola Role.

–    "Jazyk" – můžete si vybrat z nabídky přístupných hodnot.

–    "Název" – zadáte nadpis stránky, který se bude zobrazovat při požadavku zobrazení stránky pro benefity.

–    "Obsah" – obsah html-stránky pro benefity.

 

Obrázek 3 – Administrace stránek

 

Způsob zadávání obsahu:

Obsah stránky je možné zadávat podobně jako text např. ve Word-u, tj. vybírat způsob, styl, velkost, barvu písma i pozadí, vkládat obrázky a tabulky, označovat hypertextové texty atd.

 

Poznámka: Kliknutím na volbu "Zdroj" se zobrazí obsah jako HTML tagy, které můžete upravovat.

 

Tlačítkem "Uložit" potvrdíte uložení dané stránky pro benefity se všemi jejími vlastnostmi a nastaveními rolí.